Kundeserviceskjema
Logg inn
:
:
(e-post)
:
Glemt passordet?
 
 
Logger inn...
:
:
Henter passord...vennligst vent
Passord er sendt til angitt e-post adresse
Til innlogging
:
:
:
(e-post)
:
:
:
 
Oppretter bruker...vennligst vent
Ny bruker er opprettet. Passord er sendt til oppgitt e-post adresse.
Til innlogging
FORUTSETNINGER
KUNDE NORDAN (*)
SLUTTBRUKER (*)
BESKRIVELSE
Vedlegg
Status: Opprettet
Følgende forutsetninger må være oppfylt for å behandle saken:
1. Produkt må være montert ihht Norsk Standard.
2. Kostnader ved innmeldt mangel og som ikke skyldes feil med produkt kan bli fakturert.
3. Profesjonelle kunder følger NS-8409 og Kjøpsloven.
4. Privat kunde følger Forbrukerkjøpsloven.
5. For informasjon. Se www.nordan.no/info
6. Foto av mangel bør alltid vedlegges for å sikre mest korrekt oppfattelse av problemet.
Obligatoriske vedlegg:
- Ved glassfeil skal det alltid vedlegges foto som entydig viser mangel.
- Ved transportskader skal alltid utfylt fraktbrev med beskrivelse av skade, samt foto vedlegges.
Serviceløftet:
- Responsfrist for kunder som melder via vår WEB-portal vil være innen 3 dager.
NB! Skjema må være fullstendig registrert for å kunne sendes.
Alle felt med stjerne "*" må være fylt ut.
: (*)
: (*)
: (*)
: (*)
: (*)
 
Vennligst vent...
Vennligst vent...
Vedlegg
Spørsmål
Hvor finner jeg brukerveiledning til kundeserviceskjema?

Svar
Data blir automatisk lagret. Du kan avslutte og gjenoppta utfylling av skjema senere.